Onze werkwijze
- Lichamelijke verzorging, zoals wondverzorging, verschonen, wassen en wisselen van ligging.
- Hulp bij eten en drinken.
- Het toedienen van medicatie, bijvoorbeeld via injecties of via een medicijnpomp.
- Advies over wat de patiënt kan verwachten, bijvoorbeeld op het gebied van pijn, benauwdheid en de werking van de geadviseerde medicijnen.
- Tijdig signaleren van eventuele problemen en zo nodig doorverwijzen.
- Een luisterend oor voor zowel cliënt als naasten.
Veelgestelde Vragen
Zijn er kosten verbonden aan Nachtzorg en is er een indicatie nodig?
Om in aanmerking te komen voor nachtzorg heb je een terminale indicatie nodig van huisarts of arts in het ziekenhuis. De kosten worden vergoed door jouw verzekering. Het kan zijn dat je een eigen bijdrage moet betalen, afhankelijk van jouw verzekering. De wijkverpleegkundige van Santé Partners kan dit voor je nagaan. Voor vragen of hulp neem contact op met de Klantenservice van Santé Partners via 0900 - 84 33.
Zijn er wachttijden voor deze ondersteuning?
Meestal zijn er geen wachttijden voor deze ondersteuning. Neem voor actuele informatie contact op met de Klantenservice van Santé Partners via 0900 - 84 33.